Strona główna Wysyłka i zwroty

Wysyłka i zwroty

Wszystkie zamówione produkty w naszym sklepie wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. (zawsze jako przesyłka priorytetowa) lub firmy kurierskiej GLS.Paczki wysyłamy za pobraniem lub po wpłacie na konto. Nabywca płaci należną kwotę powiększoną o koszt wysyłki przy odbiorze. Istnieje też możliwość wcześniejszej wpłaty należnej kwoty na nasz rachunek bankowy - obniża to koszt wysyłki.Zamówienia są realizowane wyłącznie w dni robocze.


PRZESYŁKA POCZTOWA

Czas dostarczenia paczki przez Pocztę Polską to 1-3 dni od momentu nadania przez nas paczki. Doręczyciel przynosi przesyłkę pod wskazany adres w godzinach od 8-20, nie ma możliwości wyboru godziny dostarczenia. W przypadku braku odbiorcy w mieszkaniu pozostawia awizo i zamawianą bieliznę można odebrać na poczcie w ciągu 14 dni roboczych.

Jeżeli nie otrzymasz paczki ani awizo w ciągu 7 dni prosimy o kontakt z Urzędem Pocztowym, czasami zdarza się, że awizo zaginie lub doręczyciel nie ma możliwości zostawienia awizo (np. domofon na klatce mieszkaniowej). Do odebrania przesyłki nie jest niezbędne awizo ani numer przesyłki, wystarczy dowód osobisty. Nie mamy możliwości monitorowania drogi przesyłek pocztowych, a ustną informację na poczcie może uzyskać tylko adresat. Zaginięcie paczki zdarza się niezwykle rzadko. Jeżeli przesyłki dla Państwa nie ma do odebrania w Urzędzie Pocztowym po 7 dniach roboczych od nadania, należy skontaktować się z nami pod adresem biel@biel.com.pl.

KURIER

Współpracujemy  z firmą kurierską GLS. Czas dostarczenia przesyłki przez kuriera GLS- 48 godzin roboczych od momentu nadania przez nas paczki. Wybrana przez nas firma kurierska cieszy się nienaganną opinią w swojej branży dzięki czemu mamy pewność, że usługi przez nią oferowane są najwyższej jakości. Wybierając ten sposób dostarczenia możesz być pewien, że przesyłka dużo szybciej znajdzie się w Twoich rękach. Przesyłki dostarczane są tylko w dni robocze w godzinach 10-18 (w zależności od lokalizacji adresata). Aby kurier dostarczył przesyłkę wymagana jest obecność w domu osoby upoważnionej do odbioru paczki. Celem potwierdzenia godziny dostawy prosimy kontaktować się bezpośrednio z przedstawicielem firmy GLS.Wybór przesyłki kurierskiej przyspiesza jedynie czas transportu zamówionej bielizny pod wskazany adres, nie ma wpływu natomiast na czas przygotowania przesyłki przez sklep BIEL.COM.PL

Sklep BIEL.COM.PL nie ponosi odpowiedzialności za niedotrzymanie przez firmy transportowe wyżej wymienionych terminów.

UWAGA:
Czas otrzymania zamówienia przez klienta=czas realizacji+czas dostawy.Czas realizacji-to czas ,którego my potrzebujemy na skompletowanie i wysłanie zamówienia.Czas dostawy-to czas dostarczenia przesyłki przez pocztę.

UWAGA:
CZAS OCZEKIWANIA NA PRODUKTY FIRM: Chantelle,Passionata może wydłużyć sie do 30 dni.Flexees,Freya,Fantasie,Maidenform,Panache,Rigby&Peller ,Goddess,Susa,Aubade, Empreinte może wydłużyć się do 60 dni.Dotyczy to również nietypowych rozmiarów z innych firm.


KOSZT WYSYŁKI

POCZTA POLSKA S.A.

1.Koszt paczki za pobraniem 19 PLN
2. Koszt paczki po przedpłacie na konto 10 PLN
3. Dostawa zagraniczna-poczta polska - przelew,karta płatnicza-50 PLN

KURIER
1.Koszt paczki po przedpłacie na konto-18 PLN
2.Koszt paczki za pobraniem-25 PLN  


Opłaty te są niezależne od wagi i wielkości paczki

Przy zamówieniach na kwotę przekraczającą 400,- złotych brutto firma nasza pokrywa koszt przesyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A

ZWROTY

Gwarantujemy zwrot zakupionego towaru bez podawania przyczyny zwrotu, w terminie do 14 dni od daty jego otrzymania. Przyjęcie towaru, następuje pod warunkiem, zwrotu towarów nieużywanych, czystych, "pozbawionych zapachu" (np. kremy, perfumy), razem z oryginalnym pudełkiem, ometkowaniem oraz dowodem sprzedaży.Prosimy także podać numer konta bankowego, by ograniczyć koszty związane z przesłaniem pieniędzy.W przypadku gdy powyższe warunki nie zostaną spełnione, zwrot towaru nie będzie rozpatrywany.Koszty przesyłki towaru zwracanego pokrywa klient.Na Państwa konto zostanie zwrócona równowartość odesłanego towaru w ciągu 7 dni od daty otrzymania przez sklep zwrotu.Koszty przesyłek związanych ze zwrotem lub wymianą towarów z winy sklepu, pokrywa sklep.Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

UWAGA! WAŻNE!

Bardzo proszę przy informacji o zwrocie lub rezygnacji z zamówienia podawać nr konta i dokładne dane teleadresowe na jakie mają być zwrócone pieniądze.Pozwoli nam to na szybki zwrot i uniknięcie nieporozumień.Biustonosze z usztywnianą miseczką należy przesyłać w pudełkach, aby miseczka nie uległa zniszczeniu. Biustonosze odsyłane w bąbelkowych kopertach są zgniecione i nawet po naprawie nie nadają się do dalszego użytku.

WYMIANA

Gwarantujemy wymianę zakupionego towaru w naszym sklepie w terminie do 14 dni od daty jego otrzymania.Aby dokonać wymiany, należy złożyć nowe zamówienie na towar właściwy, a w miejscu UWAGI, wpisać adnotację, że jest to wymiana towaru już otrzymanego przez klienta ( podać nr zamówienia i przyczynę wymiany).Otrzymacie Państwo potwierdzenie przyjęcia zamówienia, wraz z wyliczonymi różnicami w cenach.Realizacja wymiany, nastąpi pod warunkiem zwrotu otrzymanego towaru i uregulowania powstałych różnic w cenach.

Razem z odsyłaną bielizną należy wysłać nam otrzymany rachunek, wyraźnie oznaczyć go informacją "WYMIANA" i podać numer nowego złożonego zamówienia na wybrany przez Państwa rozmiar/kolor.

REKLAMACJE

Bielizna odsyłana ze względu na uszkodzenia/wady fabryczne po terminie 14 dni od daty zakupu, będzie przekazywana do rzeczoznawcy tylko pod warunkiem dołączenia oryginalnego rachunku.W przypadku reklamacji prosimy o podanie krótkiego opisu wady oraz adres na który mamy odesłać towar. Nie możemy uznać reklamacji produktów z wyciętymi wszywkami.Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności doręczyciela.

INFORMACJE OGÓLNE

Za przesyłki, które dotrą do nas uszkodzone pomniejszamy zwrot pieniędzy procentowo do zniszczenia zawartości przesyłki.

Bielizna, której zwrot/reklamacja/wymiana nie zostanie uznana (odesłana po wymaganym terminie, nie zawierająca rachunku bądź pisma reklamacyjnego, bez metek lub pudełka, zabrudzona), będzie odesłana na koszt klienta.
Reklamacje i zwroty prosimy wysyłać na adres
"BIEL" Małgorzata Bober
CH BATORY ul. 10 Lutego 11 p.17
81-366 Gdynia


Chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach sklepie?
Spodobał Ci się nasz sklep? Poinformuj swoich znajomych.
BIEL Małgorzata Bober
C.H. Batory
81-366 Gdynia, ul. 10 Lutego 11/17

tel./fax: (058) 661 19 51
e-mail: biel@biel.com.pl